Су – Джок - розвиває мовлення діток.
|
Однією з нетрадиційних логопедичних технологій є Су-Джок
терапія
(«Су»-кисть, «Джок»- стопа). Добре розвинена мова – найважливіша умова всебічного повноцінного розвитку дітей. Але останім часом спостерігається зростання кількості дітей, які мають мовні порушення. Тому так важливо дбати про формування мовлення дітей, про її чистоту і правильність. Для стимуляції мовленнєвого розвитку необхідно впливати на точки, які відповідають головному мозку. За теорією Су – джок, це верхні фаланги пальців. Під час Су – джок терапії основну увагу необхідно приділяти саме цим ділянкам кисті руки, а вплив на точки які відповідають за інші органи, покращує загальний стан організму дитини. |
Отже вплив на кисть дитини допомагає здійснити
комплексну корекційну
роботу.
Су – джок терапія має таку мету:
-
нормалізувати м’язів тонус;
-
опосередковано стимулювати мовленнєві зони в
корі головного мозку;
-
коригувати мовленнєві порушення
за допомогою нетрадиційної технології Су – джок. Завдання Су – джок терапії:
-
нормалізувати тонус м'язів, стимулювати мовленнєві зони в корі головного
мозку;
-
використовувати елементи Су – джок терапії на різних етапах роботи з
корекції мовлення;
-
впливати на зниження рухової та емоційної розгальмованості, нормалізувати
тонус;
-
розвивати орієнтацію в просторі, пам'ять та увагу Для реалізації
поставлених завдань в корекційній роботі ми використовуємо такі форми й
напрями роботи:
-
розвиток фонематичного слуху;
-
корекція звуковимови;
-
розвиток орієнтації у просторі;
-
розвиток лексико – граматичної
сторони мовлення;
|
розвиток загальної і дрібної моторики.
У логопедичних цілях Су - джок терапія сумісно з пальчиковими іграми, мозаїкою, шнурівкою, штрихуванням, ліпленням, малюванням активізує розвиток мовлення дітей.
|
Масаж Су - Джок кулями.
Діти повторюють слова і виконують дії
з кулькою відповідно до тексту/
Я м'ячем кола катаю,
Взад - вперед його ганяю.
Їм поглажу я долоньку.
Ніби я сметаю крихту,
І стискуватиму його трошки,
Як стискає лапу кішка,
Кожним пальцем м'яч пригорну,
І іншою рукою почну.
Використання Су - Джок куль при автоматизації звуків. /дитина по черзі одягає масажне кільце
на кожен палець, одночасно промовляючи вірш на автоматизацію поставленого
звуку Ш/
На правій руці:
Цей малюк-Іллюша, (великий палець)
Цей малюк-Ванюша, (вказівний)
Цей малюк-Альоша, (середній)
Цей малюк-Антоша, (безіменний)
А меншого малюка звуть Мишуткою друзі. (мізинець)
На лівій руці:
Ця дівчинка-Танюша, (великий палець)
Ця дівчинка-Ксюша, (вказівний)
Ця дівчинка-Маша, (середній)
Ця дівчинка Даша, (безіменний)
А меншу звуть Наташа. (мізинець)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий