четверг, 30 апреля 2020 г.


                      Су – Джок - розвиває мовлення діток.



Однією з нетрадиційних логопедичних технологій є Су-Джок терапія
 («Су»-кисть, «Джок»- стопа).
 Добре розвинена мова – найважливіша умова всебічного повноцінного розвитку дітей. Але останім часом спостерігається зростання кількості дітей, які мають мовні порушення. Тому так важливо дбати про формування мовлення дітей, про її чистоту і правильність.
   Для стимуляції мовленнєвого розвитку необхідно впливати на точки, які відповідають головному мозку. За теорією Су – джок, це верхні фаланги пальців. Під час Су – джок терапії основну увагу необхідно приділяти саме цим ділянкам кисті руки, а вплив на точки які відповідають за інші органи, покращує загальний стан організму дитини.
 
Отже вплив на кисть дитини допомагає здійснити комплексну корекційну 
роботу.  
Су – джок терапія має таку мету:

-         нормалізувати м’язів тонус;
-          опосередковано стимулювати мовленнєві зони в корі головного мозку;
-         коригувати мовленнєві порушення за допомогою нетрадиційної технології  Су – джок. Завдання Су – джок терапії:
-         нормалізувати тонус м'язів, стимулювати мовленнєві зони в корі головного мозку;
-         використовувати елементи Су – джок терапії на різних етапах роботи з корекції мовлення;
-         впливати на зниження рухової та емоційної розгальмованості, нормалізувати тонус;
-         розвивати орієнтацію в просторі, пам'ять та увагу Для реалізації поставлених завдань в корекційній роботі ми використовуємо такі форми й напрями роботи:
-          розвиток фонематичного слуху;
-          корекція звуковимови;
-         розвиток орієнтації у просторі;
-          розвиток лексико – граматичної сторони мовлення;
 розвиток загальної і дрібної моторики.

У логопедичних цілях Су - джок терапія сумісно з пальчиковими іграми, мозаїкою, шнурівкою, штрихуванням, ліпленням, малюванням активізує розвиток мовлення дітей.


   Масаж Су - Джок кулями. 
Діти повторюють слова і виконують дії з кулькою відповідно до тексту/
 Я м'ячем кола катаю,
 Взад - вперед його ганяю.
 Їм поглажу я долоньку.
 Ніби я сметаю крихту,
 І стискуватиму його трошки,
 Як стискає лапу кішка,
 Кожним пальцем м'яч пригорну,
 І іншою рукою почну.

Використання Су - Джок куль при автоматизації звуків. /дитина по черзі одягає масажне кільце на кожен палець, одночасно промовляючи вірш на автоматизацію поставленого звуку Ш/
 На правій руці:
 Цей малюк-Іллюша, (великий палець)
 Цей малюк-Ванюша, (вказівний)
 Цей малюк-Альоша, (середній)
 Цей малюк-Антоша, (безіменний)
 А меншого малюка звуть Мишуткою друзі. (мізинець)
 На лівій руці:
 Ця дівчинка-Танюша, (великий палець)
 Ця дівчинка-Ксюша, (вказівний)
 Ця дівчинка-Маша, (середній)
 Ця дівчинка Даша, (безіменний)
 А меншу звуть Наташа. (мізинець)

Комментариев нет:

Отправить комментарий